Monday, April 10, 2006

10.04.2006

Tere!
Täna ma ei läinud kooli, sest olen haige. Kahjuks juhtus nii, et ma ei saanud teha inglise keele lisatööd, sest pääsesin voodist alles praegu (kell 14:33).
Eile, üleeile ja reedel oli mul palavik 38. Täna aga on veel 37,7. Eile hommikul oli 38,8. Teate, mis kõige õudsam, see on viirus. Selline, et on koguaeg kõrge palavik, aga tunned ennast hästi nagu sul ei olekski midagi.
Mul on veel köha (kurk väga valutab) , nohu ja veel huuled on nii katki, et ma istusin salvrätikuga, et verd peatada.
Homme tuleb arst. Nagu te saite aru kooli ma homme ei lähe. Teate, mis veel, mul huuled kleepuvad kokku, nii et ma neid lahti tõmmata ei saa.
Hea, kui keegi ütleks õpimist. Loodan, et varsti olen koolis. Väga kahju, et ma ei lähe hoiuraamatukokku.
Head aega. Olge kõik terved.

4 Comments:

At 6:11 AM, Blogger elnaraajaveeb said...

eesti keeles:Mowgli lugeda
matem:-
inglise keeles:-
Saa terveks meil niigi puudusid 13 õpilast koolis.

 
At 1:43 AM, Blogger Dorotheja ajaveeb said...

Jah ma loodan, et olen varsti terve.

 
At 9:53 PM, Blogger Catherine-Cordelia ajaveeb said...

vaata liisi ajaveebis!!!!!!!!!

 
At 6:25 AM, Blogger sander said...

Ära unusta mälumängu küsimusi!!!!!!

 

Post a Comment

<< Home