Wednesday, April 05, 2006

KOLMAPÄEV


Tere! Täna oli tavaline päev, aga ka väga palju naljakaid asju oli. Näiteks kehalises köietõmmet tegime kuus inimest igal poolel. Kui õpetajaütles "START" köis läks KATKI ja kõik inimesed, kes olid valmis juba tõmbama lendasid ülesse ja maandudes said väga valusasti vastu tagumiku. Kõige õudsam, et nende inimeste seas olin ka mina.
Täna puudus koolist 7 inimest vist. Need olid Liisi, Lauretta, Tanel, Marek, Alina, Chris ja Greete.
Täna oli veel malümäng. Esimest kohta said kaks võistkonda. See, kus olin mina ja see võistkond, kus oli Katriin. Muidu, kes olid veel Katriini võistkonnas ma ei tea, aga meie võistkonda kuulusid veel Sander, kes väga osavasti oskas küsimustele vastata ja veel oli Aivo.
Ja tänaseks ma arvan et kõik. Head aega!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home