Wednesday, April 26, 2006

Tere! Ma ei ole ammu kirjutanud, sest mu modem läks katki.
Täna ma sain seitse viite aga kaks nendest olid miinustega.
Klassist puudus minu meelest ainult Mai-Brit.
Täna meil oli mälumäng. Meie saime esimese koha. Se mälumäng oli kerge.
Täna eesti keeles juhtus meile Liisiga arusaamatu asi. Kui anti tagasi meie tööd, oli töödel kirjas : "ühesugused vead". Meil Liisiga olid samad vead ja seekord õpetaja ei uskunud, et kumbki meist ei ole maha kirjutanud. Pole viga igastahes mina tean, et ma ei ole maha kirjutanud ja Liisit usun, et tema ka ei ole maha kirjutanud. Vot nii.
Matemaatikas oli täna kontrolltöö. Natuke raske oli ausalt öeldes. Ma tegin töö ära ainult ühe tehtega pusisin nii, et hirmus. Lõpuks sain vastuse kätte, tegin kontrolli, et kindel värk oleks ja oligi töö tehtud. Ainult lisaülesanne oli raske ei saanud sellega hakkama.
Inglise keeles kutsuti mind lauseid tõlkima sain 5-. Töö oli 5 ja luuletus, mis jäi tänaseks pähe ka 5.
Ah jaa kehalises ka sain viie, aga vist kaks viite. Põlvetõstejooks ja sääretõstejooks. Ma ei tea , kas ta pani kokku hinnet või eraldi. Minu meelest ikka eraldi.
Täna oli hea päev!

2 Comments:

At 10:00 AM, Blogger Liisi ajaveeb said...

Kas ikka kindel, et ühe päevaga seitse viite äkki kolme päevaga(no ma ei tea ma lihtsalt küsin igaks juhuks, et teada saada)!!!

 
At 8:16 AM, Blogger Dorotheja ajaveeb said...

Kolme küll, aga ma ju enne ei teadnud et need on, tähendab ühe päevaga.

 

Post a Comment

<< Home