Thursday, April 27, 2006

Uudiseid ja 27.04.2006

Algusest ma ütlen uudiseid.

Võitjaks tuli Liisi, sest ta oli ainuke, kes sai aru, kuidas pidi tegema. Elnara ka sai aru, aga see kahekõne oli nii Liisi omaga sarnane. Auhinna annan esmaspäeval.

27.04
Koolist:
Täna oli koolis 28 õpilast.
Loodusõpetuses oli kontrolltöö. Ei tea kuidas läks:(.
Kehalises oli orienteerumismäng. Oli pnev meie saime teise koha. esimese koha sai võistkond, mis koostis vabastatud inimestest. Huvitav asi vabastatud, aga esimene koht. Väga tublid, et saavutasid nii hea koha vabastatuna.
Eesti keeles me tegime pildikollaži, aga veel ei jõudnud lõpetada.
Matemaatikas tegime ülevaade kontrolltööst. Me tegime kontolltööd eile ning ma sain nelja.
Muusikas laulsime.
Liiklustestis sai esikoha Kristelle. Õnnitlen teda!!!
Mudilaskooris mängisime natuke ringmänge ja seejärel laulsime.
Tüdrukutetrennis ei saand õpetaja kohale tulla. Aga me saime üksi ilusti hakkama. Tegime ringjoonel soojendus- ja venitusharjutusi, tegime võidujooksu, 60 meetri jooksu ja siis mängisime rahvastepalli.
Lihtsalt päevast:
Tänane ilm oli väga soe tüdrukutetrennis mängisime ainult T-särkides. Täna oli väga raske päev, kuna oli palju ringe.
Tänasest päevast vist kõik. Ilusat nädalavahetust soovin kohe , sest äkki homme ma ei tule ajaveebi! Head aega!!!

2 Comments:

At 11:49 PM, Blogger Liisi ajaveeb said...

Ilusat sullegi!

 
At 11:05 AM, Blogger Dorotheja ajaveeb said...

Aitäh! Ma eksisin ma ei anna esmasäeval auhinda, vaid teisipäeval. Ma unustasin, et esmaspäev on 1. mai.

 

Post a Comment

<< Home