Monday, May 08, 2006

Vaadake alla poole seal on konkurss!!

Vaadake alla poole seal on konkurss!!!
Kindlasti vaadake alla seal on olema konkurss! Niiet kui loete seda kirja osalege ka konkursis.
KOOLIPÄEVAST:
Täna on kaheksas mai ja esmaspäev. Koolist puudusid Liisi ja Alina. Täna meil ei olnud ringe. Ja midagi huvitavad ei juhtunud.
Pärast kooli viisin Liisile õpikuid ja andsin talle õpimist. Muidu ta tuleb kooli ja tal on kõik tegemata. Homme vist pean ka minema, sest ma viisin ainult neid asju, mis läheb homseks vaja, aga õpetaja võib anda õpimist näiteks matemaatika töövihikust, aga seda ma Liisile ei viinud, sest homseks seal ei pea midagi tegema.
ILMAST: Täna oli soe ilm, kuid tuul on tugevam, kui eile. Taevas on selge. Ühtki pilvekest ei ole. Õues on 20 kraadi. Puud, põõsad ja muru on juba päris rohelised.
Aga nüüd ma lähen tegema kodusetöid. Tegelikult eesti keel ja matemaatika mul on juba tehtud, aga ma teen veel inglise keelt.
HEAD AEGA!! Ilusat õhtut!

2 Comments:

At 6:30 AM, Blogger Liisi ajaveeb said...

Ära muretse, Dorota! Matemaatika töövihik on mul kodus olemas!!!!

 
At 5:49 AM, Blogger Dorotheja ajaveeb said...

no siis on ju hea.

 

Post a Comment

<< Home